TOP termékek

!!! A WEBSHOP SZERKESZTÉS ALATT !!!

Castrol Edge Turbo diesel 5w40 C3 – 4 L

Castrol Edge Turbo diesel 5w40 C3 – 4 L
-5%
Castrol Edge Turbo diesel 5w40 C3 – 4 L

Napjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelmérőlNapjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.
Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.
ELŐNYÖK
A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelméről

Bővebben
13 690 Ft 
12 990 Ft
Kezdete: 2024.08.28   A készlet erejéig!
Részletek
API SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikusAPI SN/CF
ACEA C3
MB 229.31/229.51/226.5
VW 505 00/505 01
dexos2™*
Ford WSS-M2C917-A
RN0700/RN0710
FIAT 9.55535-S2
*GM dexos2™ túlszárnyalja a GM-LL-A-025 és a GM-LL-B-025 számú szabványokat: GB2D0114082 / Teljesen szintetikus
Adatok
Cikkszám
C-008
Tömeg
4,3 kg/db