A hibrid rendszerben a motor szakaszosan működik, és alacsony sebességnél a jármű meghajtásához elektromos energiára vált, ami kihívásokhoz vezet:
AKÁR 40 °C-KAL HŰVÖSEBB, MINT EGY NEM HIBRID JÁRMŰ (2)
A tipikus városi közlekedés során előfordul, hogy a motor csak rövid ideig van használatban, mielőtt visszakapcsolna elektromos meghajtásra, így gyakran akár 40 °C-kal hűvösebb hőmérsékleten üzemel.
10x TÖBB ÚJRAINDÍTÁS
Egyes hibrid motorok az élettartamuk során akár 500 000 alkalommal(3) is képesek leállni, elektromos üzemmódra váltani és újraindulni – ez 10-szer több, mint a nem hibridek esetében
TÖBB SZENNYEZŐDÉS
Ez több szennyeződést is okoz, mivel a motorból származó extra hő nélkül a víz és más szennyező anyagok nem párolognak el.
HYSPEC – AZ ÚJ HIBRIDSZABVÁNY
Olajunk megfelel a HYSPEC-nek, a Castrol új, hibridteljesítményre vonatkozó szabványának(4). A HYSPEC kétmilliárd adat, valós közúti tesztek, valamint a motorsportból és a partner OEM-gyártóktól származó, 25 évnyi tesztelés és kutatás során összegyűjtött információk alapján készült.